Connect with us

Shendetsi

Shkencëtarët u kanë dhënë përgjigje përfundimtare prindërve: Përse bebet na buzëqeshin

Published

on

Pak gjëra në jetë ofrojnë aq shumë lumturi sa buzëqeshja e parë e një bebeje

Sipas një studimi të shkencëtarëve të Kalifornisë nga Universiteti i San Diegos, foshnjat duket se e kuptojnë në mënyrë të përsosur se si duam që ato të na bëjnë të lumtur.

Shkencëtarët pohojnë se foshnjat me vetëdije qeshin me nënat e tyre, sepse ato presin që nënat t’ua kthejnë me të njëjtën shprehje të fytyrës.

Në të vërtetë, bebet e vendosin këtë lloj komunikimi me nënën, sepse e duan ta shohin se si buzëqesh, transmeton Telegrafi.

Bebet kanë treguar sjellje specifike kur nënat e tyre kanë buzëqeshur në krahasim me sjelljen kur kanë pasur shprehje serioze të fytyrës.

Bebet u kanë buzëqeshur nënave kur nënat duke i shikuar drejt në sy kanë buzëqeshur, gjë që shkencëtarët edhe e kanë pritur.

Në një situatë kur nënat e buzëqeshura tashmë (nga më të hershmet) i janë kthyer foshnjës së tyre, ka ndodhur e kundërta: foshnjat nuk ua kanë kthyer gjestin.

Në të vërtetë, bebet kanë kthyer qeshjen vetëm kur ajo ka qenë spontane dhe ekskluzivisht e drejtuar dhe e dedikuar atyre.

Shkencëtarët të cilët zhvilluan eksperimentin gjithashtu konfirmuan se është e nevojshme të luani me foshnjat, në mënyrë që ato të buzëqeshin.

Studimet kanë treguar prej kohësh që fëmijët mësojnë duke imituar. Perceptimi i tyre është shumë i mprehtë që nga mosha e hershme dhe gjithçka që bëhet me ta zgjon te fëmija përgjigje neurologjike.

Pra, nëse bebja sheh që nëna është e lumtur derisa e shikon atë, do ta kopjojë, nëse të rriturit me dorë marrin lodrën, të njëjtën gjë do ta bëjë edhe fëmija. /Telegrafi/

Click to comment

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Shendetsi

Klinika Digjitale ju mundëson të konsultoheni online me kirurgun e njohur shqiptar për sëmundje të zemrës

Published

on

Klinika Digjitale i mundëson Dr. Kristo Papës, mjekut të njohur nga Anglia, t’u shërbejë pacientëve në vendlindje dhe ta plotësojë mungesën e krijuar pas largimit të tij nga atdheu.

Dr. Kristo Papa jeton dhe vepron në Londër, Angli.

Duke iu falënderuar Klinikës Digjitale, ai ka mundësi të shërbej pacientët edhe në Kosovë, Shqipëri, Maqedoni dhe diasporën kudo në botë.

Dr. Kristo është ndër kirurgët e njohur kardiotorakal evropian dhe punon në Royal Brompton Hospital, ku i trajton sëmundjet e zemrës, mushkërive dhe gjoksit në përgjithësi.

Për tu konsultuar me Dr. Kristo Papa, klikoni linkun https://www.klinikadigjitale.net/profile/dr-kristo-papa/ dhe tregoni Dr. Kristos çdo gjë për sëmundjen tuaj. Ai do t’ju dëgjojë me kujdes dhe do t’ju sugjerojë terapinë dhe tretmanin më të mirë për sëmundjen tuaj!

Klinika Digjitale vazhdon të lehtësojë qasjen edhe tek mjekët më të njohur evropianë dhe botërorë!

Continue Reading

Shendetsi

Kjo lëndë ushqyese zvogëlon ndjeshëm rrezikun për prekje nga kanceri i gjirit

Published

on

Tetori është muaji i ndërgjegjësimit për kancerin e gjirit dhe ne po bëjmë më të mirën për të përhapur informacione se si të gjithë mund të mbrohemi më mirë.

Ju ndoshta jeni të vetëdijshëm se kanceri i gjirit mund të jetë i trashëgueshëm, por a e dini se dieta dhe mënyra juaj e jetesës mund të ndihmojnë në zbutjen e rrezikut tuaj? Në veçanti, ngrënia e fibrave për kancerin e gjirit mund të jetë një nga mënyrat më të mira për të parandaluar sëmundjen.

Fibrat për kancerin e gjirit – Si funksionojnë

Ngrënia e fibrave konsiderohet të jetë e shëndetshme për shumë arsye. Së pari, fibra ndihmon në normalizimin e lëvizjeve të zorrëve dhe ekuilibron sistemin e tretjes, ul sheqerin në gjak dhe nivelet e kolesterolit, lufton depresionin dhe problemet e lidhura me gjendjen shpirtërore, madje mund të ndihmojë në arritjen e një peshe më të shëndetshme dhe rritjen e jetëgjatësisë tuaj! Është një lëndë ushqyese që shpesh reklamohet edhe për parandalimin e sëmundjes.

Kohët e fundit, fibra është futur në listën e ushqyesve që mund të ndihmojnë në parandalimin e kancerit të gjirit. Në një analizë të vitit 2020 të studimeve të kryera nga Harvard, studiuesit ishin në gjendje të përcaktonin se një dietë e pasur me fibra shoqërohej me një ulje të konsiderueshme të rrezikut të kancerit të gjirit.

Për analizën e tyre, ekipi mblodhi të dhëna nga 20 studime që shqyrtuan lidhjen midis konsumit të fibrave dhe kancerit të gjirit. Ata krahasuan subjektet që konsumuan sasitë më të larta kundrejt sasisë më të ulët të fibrave në dietat e tyre, si dhe llojet e fibrave të konsumuara.

Nga analiza, studiuesit zbuluan se marrja e fibrave të tretshme dhe të patretshme  shoqërohej me një ulje të konsiderueshme të rrezikut të kancerit të gjirit dhe se subjektet që hëngrën më shumë fibra kishin më pak gjasa për të zhvilluar kancerin e gjirit sesa ata që konsumuan më pak. Sipas ‘Harvard Women’s Health Watch’: “Ulja e rrezikut të kancerit të gjirit u pa për kancerin e gjirit para menopauzës dhe atë pas menopauzës, si dhe për lloje të ndryshme të kancerit të gjirit”.

Studiuesit sugjerojnë që rezultatet shpjegohen me shumë mundësi nga aftësia e fibrave për të ulur nivelet e sheqerit në gjak dhe estrogjenit në trup, pasi që sasi të larta të të dyjave janë shoqëruar me një rrezik në rritje të kancerit të gjirit.

Rritja e fibrave

Marrja e më shumë fibrave në dietën tuaj mund të duket e ndërlikuar, por në të vërtetë është shumë e lehtë! Së pari, është e rëndësishme të theksohet se sa fibra duhet të hani me të vërtetë. Ndërsa vlerësohet se shumica e të rriturve konsumojnë midis 10 dhe 15 gramë fibra në ditë, ekspertët në Harvard Health rekomandojnë që gratë të marrin të paktën 25 deri në 35 gramë në ditë.

Sidoqoftë, nëse jeni duke ngrënë një dietë me pak fibra, është një ide e mirë që të rrisni marrjen tuaj në mënyrë të vazhdueshme, pasi veprimi në mënyrë dramatike mund të shkaktojë disa shqetësime të tretjes.

Mënyra më e mirë për të marrë më shumë fibra është përmes ushqimeve në dietën tuaj. Disa ushqime që janë të pasura me fibra përfshijnë: avokado, fara chia, ushqime integrale si orizi kafe, arra dhe fara, fasule dhe thjerrëza, perime si bizele, kunguj dhe patate të ëmbla dhe fruta si mollë dhe dardha! /Telegrafi/

Continue Reading

Shendetsi

Çaji jeshil dhe kafeja mund t’i ndihmojnë diabetikët të jetojnë më gjatë

Published

on

Ata që pinë më shumë nga të dy pijet – katër ose më shumë filxhanë çaj jeshil plus të paktën dy filxhanë kafe – ulën rrezikun e tyre për të vdekur nga ndonjë shkak prej 63 për qind.

Krye studiuesi Dr Yuji Komorita, nga Universiteti Kyushu në Japoni: “Ne demonstruam se konsumi më i madh i çajit jeshil dhe kafes ishte i lidhur në mënyrë të konsiderueshme me vdekshmërinë e shkaktuar nga të gjitha shkaqet. Efektet mund të jenë shtesë”.

Kërkimet e mëparshme kanë sugjeruar që pijet mund të jenë të dobishme për shëndetin për shkak të përbërjeve të ndryshme bioaktive që ato përmbajnë. Por, pak nga këto studime janë kryer mbi diabetikët.

Në këtë studim, studiuesit gjurmuan shëndetin e pothuajse 5,000 njerëzve japonezë me diabet tip 2, me një moshë mesatare 66, për pesë vjet.

Dr Komorita tha: “Krahasuar me ata që nuk pinë asnjërën pije, ata që pinë një ose të dyja kishin shanse më të ulëta të vdekjes nga ndonjë shkak, shanset më të ulëta lidhen me pirjen e sasive më të larta si të çajit jeshil ashtu edhe të kafesë”.

Pirja e deri në një filxhan çaj jeshil çdo ditë shoqërohej me 15 për qind shanse më të ulta të vdekjes, ndërsa pirja e dy deri në tre filxhanë shoqërohej me 27 për qind rrezik më të ulët.

Kalimi i katër filxhanëve ose më shumë ishte i lidhur me 40 për qind shanse më të ulëta.

Midis pirjes së kafesë, një filxhan në ditë shoqërohej me 19 për qind ulje rreziku. Dy ose më shumë gota ulën rrezikun me 41 për qind, shkruan Express.co.uk.

Diabeti tip 2 mund të shkaktojë probleme me sytë, zemrën dhe nervat dhe shpesh lidhet me mbipeshë ose jo aktivitet, ose me një histori familjare të gjendjes. Dr. Komorita tha për hulumtimin e ri: “Biologjia prapa këtyre vëzhgimeve nuk është kuptuar plotësisht. Çaji jeshil përmban disa përbërje antioksiduese dhe anti-inflamatore, duke përfshirë fenole dhe theaninë, si dhe kafeinë”.

“Kafeja gjithashtu përmban përbërës të shumtë bioaktivë, duke përfshirë fenole. Përveç efekteve potencialisht të dëmshme në sistemin e qarkullimit të gjakut, kafeina mendohet se ndryshon prodhimin dhe ndjeshmërinë e insulinës”.

Gjetjet janë botuar në revistën në internet “BMJ Open Diabetes Research and Care”. /Telegrafi/

Continue Reading

Trending